Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
    Пишейки и разглеждайки сайта доколкото разбирам пика не трябва да е по-голям от работното налягане от една десета бара или 0,06-0,08 При мен е три десети
    По принцип да
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      По принцип да
      На практика НЕ Когато колата е със всичко сток пика е около 2 десети Ако има определени промени по колата пика става по-голям
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        На практика НЕ Когато колата е със всичко сток пика е около 2 десети Ако има определени промени по колата пика става по-голям
        Така си е
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #94
          Може ли по-големият пик да е от това че центровката ми е умишлено със зъб предварение без други промени
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #95
            И защо ти е умишлено с предварение? Върни си центровката както трябва. Големия пик не е кой знае колко голям, но може и геометрията да се движи трудно или оста на клапана, или пък може да има ремап някакъв... и пак ти казвам нормално е да има пик при гейтова турбина с механично управление на налягането. И да се съдереш няма да спреш този пик
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              И защо ти е умишлено с предварение? Върни си центровката както трябва. Големия пик не е кой знае колко голям, но може и геометрията да се движи трудно или оста на клапана, или пък може да има ремап някакъв... и пак ти казвам нормално е да има пик при гейтова турбина с механично управление на налягането. И да се съдереш няма да спреш този пик
              Я кажи повече за центровката и как точно става предварението при комънрейла, че ми стана интересно
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Я кажи повече за центровката и как точно става предварението при комънрейла, че ми стана интересно
                Ти ебаваш ли се? Става въпрос за ремъка. Колегата е писал, че го е бутнал със зъб на пред.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  Я кажи повече за центровката и как точно става предварението при комънрейла, че ми стана интересно
                  Какво значи предварението при комън рейла?Тук става въпрос за тайминга/центровката на разпределителния вал.Какво му е интересното.Колегата го е направил това по някакви свои причини,които не споменава.

                  Comment


                  • #99
                    Колеги може да не се изразявам много точно но въпреки че бях писал и питал в друга тема набързо ще го опиша пак. Та при смяна на водна помпа свалих ремъка и при събирането без да искам съм обърнал посоката на ремъка. Отворих наново ангренажа и свалих ремъка за да го сложа както трябва. Но като сложих белега на ремъка да съвпадне с белега на шайбата на разпределителният вал то белега на ремъка който трябваше да съвпадне с белега на коляновият вал се разминаваше с един зъб. Това разминаване беше така че белега на коляновият вал беше един зъб напред по посока на часовниковата стрелка Незнам как е при съвременните коли но от по-стари знания си мисля че това е предварение. Умишленно не го наместих защото колата върви значително по-добре. Недостатъка е че когато е студена има една по-твърда работа на двигателя малко по-шумен е. Предполагам че това е детонационното горене но не съм сигурен. Но повтарям вървенето е доста по-добре. Та тогава питах може ли да си повредя двигател, турбина или нещо друго с това нещо наречено от мен центровка
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                      Колеги може да не се изразявам много точно но въпреки че бях писал и питал в друга тема набързо ще го опиша пак. Та при смяна на водна помпа свалих ремъка и при събирането без да искам съм обърнал посоката на ремъка. Отворих наново ангренажа и свалих ремъка за да го сложа както трябва. Но като сложих белега на ремъка да съвпадне с белега на шайбата на разпределителният вал то белега на ремъка който трябваше да съвпадне с белега на коляновият вал се разминаваше с един зъб. Това разминаване беше така че белега на коляновият вал беше един зъб напред по посока на часовниковата стрелка Незнам как е при съвременните коли но от по-стари знания си мисля че това е предварение. Умишленно не го наместих защото колата върви значително по-добре. Недостатъка е че когато е студена има една по-твърда работа на двигателя малко по-шумен е. Предполагам че това е детонационното горене но не съм сигурен. Но повтарям вървенето е доста по-добре. Та тогава питах може ли да си повредя двигател, турбина или нещо друго с това нещо наречено от мен центровка
                      Скоро ще разбереш какво е това тракане на студено.Ако искаш да си караш колата дълго,по-добре си зацепи ремъка както трябва,защото ако не знаеш при
                      ЖТД-то горивната камера е в буталото,а клапаните и буталата се разминават на милимундри.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Не вярвам тракането да е от допир на бутало с клапан Предполагам че тогава тракането ще е по метално Между другото когато времето и преди е било по студено пак имаше разлика в това тракане но по малко се чуваше. А и вече навъртях около 1500км. Ако имаше проблем трябваше да излезе. По скоро се съмнявам да не се развиват някакви лоши температури при турбината или да се товарят лагери или нещо от сорта. Относно този зъб напред - Ако с нормална центровка ми прескочи ремъка зъб то ставам като сега а ако на мен сега ми прескочи зъб ще съм за двигател защото буталото и клапана ще си кажат наздраве
                        Пробвах с още зъб и въртейки валовете с ключ клапаните се бият у буталата и закамяват В движение закамяването ще бъде избягнато Дано не стигна до него
                        Last edited by iveli; d.m.y г., 21:55.
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • Здравейте момчета ,
                          моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
                          Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
                          Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
                          ALFA ROMEO 146/1.4-TS-16V
                          1999г.
                          ALFA ROMEO 166/2.4 JTD -1999г.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mimsi78 Покажи съобщение
                            Здравейте момчета ,
                            моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
                            Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
                            Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
                            Предлагам ти да разбереш номера на твоята турбина и да изчетеш цялата тази тема иначе всичко трябва да се изпише наново Дали твоята турбина ще може или неможе да се рециклира може да се разбера по номера и Ако ще се сменя с нова или стара пък е въпрос на пари
                            При кого да отидеш в Пловдив трябва да се включат колеги от вашият район да те упътят
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              Предлагам ти да разбереш номера на твоята турбина и да изчетеш цялата тази тема иначе всичко трябва да се изпише наново Дали твоята турбина ще може или неможе да се рециклира може да се разбера по номера и Ако ще се сменя с нова или стара пък е въпрос на пари
                              При кого да отидеш в Пловдив трябва да се включат колеги от вашият район да те упътят

                              Благодаря ти !
                              Темата я изчетох , но още незнам номера на турбината .
                              Надявам се , до довечера да го разбера .
                              ALFA ROMEO 146/1.4-TS-16V
                              1999г.
                              ALFA ROMEO 166/2.4 JTD -1999г.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mimsi78 Покажи съобщение
                                Здравейте момчета ,
                                моля за малко помощ .Незнам дали питам в правилната тема , но преди малко от сервиза ми казаха , че колата /АР 166 /2,4 ЖТД - 99г. / има проблем с турбото .В момента го свалят и още нямам много инфо ,но много моля, кажете ми къде в Пловдив да го закарам и при кого ?
                                Колата купихме скоро , а другата ни Алфа е бензинова и нямам представа къде да ремонтирам дизела .Освен това съм жена / не блондинка /, затова моля за разбиране , ако не обяснявам нещо правилно .
                                Всякакви съвети ще ми бъдат от полза .
                                Здравей.колега!
                                За турбото ако си е заминало,намираш телефон на Реал Турбо но на централния офис мисля,че е в София.Ще ти обявят някаква цена но аз го взех около 1600лв.,попитай за отстъпка ще ти дадат.Но силно се надявам да опираш до ново късмет!
                                О да и за турбината,да внимаваш,че са два модела на единия охлюва е с по-голям наклон и не може да се сложи опира в гредата под радиатора!!!

                                Comment

                                Working...
                                X